Leta i den här bloggen

fredag 16 september 2011

Cowgirls

En alternativ västernmiljö med bara kvinnor, cowgirls som dansar linedance, spelar banjo, åker tåg mitt i natten och andra västerninspirerade aktiviteter. Men framför allt har de otroligt mycket sex i de här serienovellerna. Det är väldigt väldetaljerade närbilder på kåta tjejer i rutiga skjortor. Jag tycker att det är befriande att det kommer ut modern porr i serieformat och med bara tjejer i rollerna. De levande ansiktsuttrycken och de olika kroppsformarna får tjejerna att se ut som alldeles riktiga vanliga personer vilket ger berättelserna än mer glöd.

Jag kommer att låta väldigt pryd nu men det var lite för rått för min smak, jag tycker det var mer porr än erotik men jag gillar ändå att sådana här böcker ges ut.

Här kan man exempelvis få tips på vad man ska tänka på om man vill ha trekant eller hur man gör sin egen strap-on vilket säkert kan vara bra att veta. En kul bok helt rätt i tiden och jag hoppas den hittar en bred läsekrets förutom de givna lesbiska cowgirlsen förstås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar